تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/24 - 13:42
کد خبر: 379226

بهترین شرکت باربری در تهران | خدمات اثاث کشی و حمل بار

شرکت های باربری مجاز در تهران زیر نظر اتحادیه حمل بار و اثاث کشی فعالیت دارند و تعرفه این اتحادیه را برای محاسبه هزینه اسباب کشی به مشتریان خود ارائه می کنند. قیمت باربری در تهران بر اساس هر طبقه برای حمل وسایل 20 هزار تومان محاسبه می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اگه شما مستاجر هستید یا به هر دلیلی می خواهید اثاث کشی کنید، حتما با سختی های جابجایی و نقل مکان بخوبی آشنا هستید. بخصوص اگه مستاجر باشید شاید هر سال باید استرس اسباب کشی آخر سال را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش برای بسته بندی وسایل منزل و همچنین توصیه هایی برای آسان شدن زحمت جابجایی را به شما آموزش دهیم.

بهترین شرکت باربری در تهران | خدمات اثاث کشی و حمل بار

بسته بندی وسایل منزل

پیش از هرچیز برای اینکه بتوانید خیلی سریع کار اسباب کشی کنید و برای جابجایی به محل کار یا منزل جدید تان دچار مشکل یا احیانا استرس نشوید بهتر است کلیه وسایل منزل تان را بصورت اصولی و استاندارد بسته بندی کنید.

در این صورت آمادگی بسیار خوبی را برای اثاث کشی خواهید داشت. و کار را برای کارگرهای باربری تهران بسیار ساده می کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانند وسایل شما را درون خاور بارگیری کنند.

بسته بندی وسایل کوچک و سبک

برای بسته بندی وسایل باید از کوچک ترین و سبک ترین لوازم خانه تان شروع کنید. کتاب ها را از قفسه ها خارج کنید و درون کارتن مخصوص اسباب کشی بچینید. کارتن های اسباب کشی دارای سه لایه مقوایی محکم هستند و در اندازه های مختلف در بازار قابل خرید می باشند.

اگر کارتن مخصوص اسباب کشی پیدا نکردید می توانید از کارتن موز هم استفاده کنید. این کارتن ها نیز دارای استحکام کافی بوده و برای حمل و نقل جای دست هم دارند.

ظروف شکستنی مانند بشقاب های چینی و لیوان های کریستال را پیش از قرار دادن در کارتن ابتدا باید درون پلاستیک های حباب دارد کاملا بپیچید. همچنین می توانید بشقاب ها را با خورده کاغذ های نواری که در بین آنها قرار می گیرند کاملا از هم جدا کنید تا حین نقل و انتقال دچار شکستگی یا لب پریدگی نشوند.

حتما روی هر بسته اسم و مشخصات وسایلی که درون آنها قرار دارند را بنویسید. مثلا بر روی کارتن هایی که حاوی بشقاب و لوازم چینی و شیشه ای هستند بهتر است بنویسید؛ لوازم آشپزخانه - شکستنی.

به علاوه با استفاده از نوار چسب 5 سانتی باید درب کارتن ها را محکم ببندید. همچنین توصیه می شود حداقل دو دور نوار چسب را به میانه کارتن بپیچید تا از هم وارفتن کارتن حین باربری جلوگیری شود.

بهترین شرکت باربری در تهران | خدمات اثاث کشی و حمل بار

بسته بندی وسایل بزرگ و سنگین

برای بسته بندی لوازم سنگین مانند کتابخانه های ام دی اف یا کمد های لباس چوبی می توانید از گونی های پلاستیکی یا رول های پلاستیکی ضخیم که نایلون هم گفته می شوند استفاده کنید. همچنین با استفاده از تسمه های پلاستیکی می توانید گونی هایی را که به دور وسایل سنگین و بزرگ پیچیده اید را محکم کنید.

اگر کتابخانه یا کمد لباس کشو دارد بهتر است حتما تمام کشوها را خارج کنید. اما می توانید با استفاده از چسب 5 سانتی کناره درب کشو ها را محکم به بدنه و همچنین به کشوی پایینی بچسبانید. در این صورت هنگام بالا و پایین بردن شان از پله ها نگرانی بابت بیرون افتادن کشو بهم خوردن تعادل کارگرهای باربری نخواهید داشت.

یخچال و لباسشویی را هم می توانید به همین ترتیب با گونی و بست های پلاستیکی بصورت کامل بسته بندی کنید. همچنین بهتر است با استفاده از چسب نواری 5 سانتیمتری درب یخچال و لباسشویی را نیز محکم به بدنه بچسبانید.

چیدن وسایل درون خاور

معمولا برای اثاث کشی یک واحد مسکونی یا دفتر یک شرکت کوچک تا متوسط به خاور نیاز دارید. هرچند گاهی ممکن است با استفاده از یک نیسان بار هم بتوانید کل وسایل محل کارتان را جابجا کنید.

اگر میخواهید با استفاده از خاور اسباب کشی کنید حتما به شرکت باربری غرب تهران اطلاع دهید که خاور مسقف و موکت شده برایتان ارسال کنند.

زیرا در صورت بارندگی می تواند از خیس شدن وسایلتان جلوگیری کند. همچنین موکت برای کف خاور استفاده شده و دورن کابین آن قرار می گیرد. تا هنگام چیدن وسایل و برخورد احتمالی با کف ماشین، آسیبی به وسایل درون کارتن ها وارد نشود.

همچنین در برخی از خاور های باربری از پتو در بین وسایل و کارتن های حاوی لوازم منزل تان استفاده می کنند. این پتوها به نوعی ضربه گیر بوده و مانع از ایجاد خسارت به وسایلتان خواهد شد. زیرا زمانی که خاور شروع به حرکت می کند به دلیل دست اندازهایی که ممکن است در مسیر باشد، گاهی با یک تکان کوچک می تواند باعث شکستن یا بیرون افتادن وسایل از کارتن هایی باشد که درب آنها را محکم نه بسته اید.

راننده خاور کار بارگیری و چیدن وسایل را درون ماشین انجام می دهد. این افراد معمولا تجربه بسیار خوبی دارند و خیلی سریع می توانند بهترین جا را برای کلیه لوازم و وسایل منزل یا محل کارتان پیدا کنند.

معمولا وسایل کوچک تر را در ته کابین و وسایل بزرگ تر را در جلو کابین می چینند. زیرا برای خالی کردن بار در مقصد کار کارگرهای باربری راحت تر می شود.

بهترین شرکت باربری در تهران | خدمات اثاث کشی و حمل بار

هزینه اثاث کشی و باربری در تهران

شرکت های باربری مجاز در تهران زیر نظر اتحادیه حمل بار و اثاث کشی فعالیت دارند و تعرفه این اتحادیه را برای محاسبه هزینه اسباب کشی به مشتریان خود ارائه می کنند. قیمت باربری در تهران بر اساس هر طبقه برای حمل وسایل 20 هزار تومان محاسبه می شود. و اگر وسایل سنگین اضافه ای مانند بوفه ، کمد های مختلف برای لباس یا کتابخانه داشته باشید بصورت هزینه باربری آنها را حساب می کنند.

سخن پایانی

برای اینکه کار اثاث کشی منزل تان خیلی سریع و با هزینه کمتری انجام شود. سعی کنید پیش از تماس با شرکت های باربری شمال تهران خودتان به ترتیبی که گفته شد کلیه لوازم و وسایل منزل را بسته بندی کنید و حتی لوازم خورده ریز که می توانید، با خودرو شخصی تان به منزل یا محل کار جدید منتقل کنید. زیرا باعث کم شدن زمان اثاث کشی شده و تاثیر بسیار زیادی در هزینه تمام شده باربری خواهد داشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top